חדר קריוקי כשר

חדר קריוקי כשר במתחם Beat

במידה ואתם מחפשים אחר חדר קריוקי כשר, ביט הוא המקום הנכון עבורכם. זהו למעשה מתחם ייחודי אשר מחולק לשבעה חדרי קריוקי מעוצבים ומאובזרים. החדרים יכולים להתאים לטווח רחב של גילאים וניתן לארח בהן מספר מגוון של אנשים, החל משישה ועד ל – 40 משתתפים באירוע. חדרי הקריוקי של מתחם ביט מבודדים מרעש ועל כן לא מפריעים אחד לשני, ויאפשרו לכם לשיר בקולי קולות מכל הלב בפרטיות המלאה אשר מגיעה לכם. אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל חגיגה, מסיבה או אירוע עסקי.

חדר קריוקי כשר – רעבים, ולא רק למוזיקה

חוויית הקריוקי כבשה את העולם לפני שנים, אך כיום חדרי הקריוקי אינם נראים כמו פעם. כעת אתם יכולים ליהנות מחדרים מעוצבים בסגנונות שונים ומצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת שאתם תוכלו לקבל את חוויית הסאונד המיוחדת מכל. מעבר לשירה, חלק בלתי נפרד מן האטרקציה כולל תפריט אוכל מגוון, טעים וטרי.

כולנו כבר יודעים כי אין אירוע או מסיבה אשר לא כוללים אוכל. תפריט עשיר וטעים יהיה התוספת המושלמת לחגיגה שלכם, ויוכל ללא ספק לשדרג את הערב שלכם פי כמה וכמה רמות. עניין הכשרות הינו משמעותי בעבור אנשים רבים מכל רחבי הארץ, כך שמתחם ביט מקפיד על הפעלת חדר קריוקי כשר אשר יוכל לענות על כל הצרכים והדרישות הקולינריות שלכם.

ערב קריוקי באווירה המושלמת

אם אתם מעוניינים לארגן את ערב במועדון קריוקי מושלם, אין ספק כי מתחם ביט הוא הכתובת הנכונה עבורכם. המתחם כולל שבעה חדרי קריוקי אשר מעוצבים על פי ז'אנרים מוזיקליים שונים, ג'אז, רוק, R&B, רגאיי, סמבה, דיסקו ופופ. הבילוי המושלם מחכה רק לכם וכולל אווירה מיוחדת, אנשים טובים, אוכל איכותי ואלכוהול מובחר.

וכעת, כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולבחור את החדר המתאים ביותר עבורכם ולהתחיל בחגיגה המוזיקלית!

חדר קריוקי כשר שמתאים ל40 אנשים

חדרי קריוקי כשרים במחירים שווים

במקום הכי לא צפוי אתם עומדים לפגוש את המועדון הכי מוצלח שפגשתם באזור אשדוד והדרום, מקום תרצו לחזור אליו שוב ושוב. חדר קריוקי כשר שמציע לכם לא רק בילוי בחדרים לפי קונספט, אלא גם קייטרינג כשר ושתייה בנדיבות זה המקום לבלות בו עם חברים ומשפחה. מתחם ה-Beat שמח להציע לכם את הבילוי השמח הזה, אם כבר ניסיתם וראיתם הכול, ותגלו שאתם רוצים לחזור לשם ולו רק בגלל תרבות האירוח והאפשרויות.

מה מציע לכם חדר קריוקי כשר?

  • שומרי המסורת והכשרות בישראל רבים מאוד ולהם מגיע לחגוג ולבלות גם בבילוי שבו מוגש אוכל כשר בלי בעיות. בחדר קריוקי זה הכול כשר לכל מי שמעדיף זאת ואין צורך לוותר מעכשיו על בילויים במועדון כזה. בתקופה שבה מסעדות רבות בוחרות לעבור למטבח כשר, זה משמח לגלות שיש גם מקומות בילוי שלא מוותרים על זה.
  • חדרי הקריוקי מעוצבים לפי קונספט, ובזכותם אתם יכולים לשיר כל מה שאתם אוהבים מכל תקופה. אם היום ברדיו לא תוכלו למצוא את המוזיקה שאתם אוהבים וזוכרים, לפחות יש לכם דרך מעניינת לשחזר אותה ולשיר אותה בעצמכם. זה כל כך נפלא לגלות שיש מי שאוהב אותו דבר כמוכם ואף טרח להקים לזה חדר קונספט מיוחד.
  • יחד עם חברים או משפחה אפשר לערוך אירועים שיש בהם פעילות קריוקי מעניינת, והיא מגוונת ויוצרת את הדינמיקה המעניינת בכל קבוצה.
  • קריוקי מומלץ גם למי שחושב שהוא לא הטיפוס מתאים לכך, משום שמוזיקה מחברת בין כל בני האדם וגם אם לא תכננתם את זה, תמצאו את עצמכם מזמזמים ומצטרפים בעצמכם לשירים האלה. במוקדם או במאוחר גם אתם תעלו לשיר על הבמה.

מועדון שמתאים גם לכם

חדר קריוקי כשר הוא לא מובן מאליו ולכן כאשר אתם יוצאים עם המשפחה והחברים שכן מקפידים על כך, למה לא ליהנות מההיצע שלו? מתחם ה-Beat הכין לכם את החדרים המיוחדים שלו והרבה אוכל טוב שמלווה את הפעילות המהנה הזאת, והוא מחכה לכם בכל שעה של היום למסיבה או אירוע מושקע.

צרו איתנו קשר עכשיו:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני