מקום לאירועים קטנים

אנשים שמחפשים לקיים אירוע וודאי חושבים מיד על אולם סגור או גן אירועים אשר יציע לנוכחים את התנאים הדרושים להם. אך לא תמיד נרצה לקיים אירוע רב משתתפים, בעיקר כשמדובר באירוע פרטי ואינטימי כמו יום הולדת או מסיבת גיוס. במקרים אלה נצטרך למצוא מקום לאירועים קטנים. מקום אשר יספק לנו אטרקציות מעניינות, אוכל ושתיה כיד המלך ועיצוב מעניין אשר יצור את האווירה הנכונה. אם מאסתם בפאבים, מסעדות או ישיבות בסלון הבית – זה הזמן להרים טלפון לחדר הקריוקי הקרוב לביתכם ולסגור שם את אירוע השמחה.

Beat – מקום לאירועים קטנים 

אם הנכם גרים באזור אשדוד וודאי תשמחו לשמוע כי באזור נפתח מקום בילוי חדש. מתחם הקריוקי של Beat פתוח במהלך כל השבוע ופותח לכם דלת לעולם מלא במוסיקה, שירה והנאה. הקריוקי הפך לאחד התחביבים האהובים על הישראלים ולאחד הבילויים הנפוצים כיום. ברור שתוכלו לשיר קריוקי גם בבית בעזרת ערכה שתרכשו, אך אם ברצונכם ליהנות מתנאים נוחים, חדרים מעוצבים, מערכת הגברה ותאורה מקצועית ואפשרות חיבור כלי נגינה – פנו אלינו ואנחנו נשמח לארח אתכם באחד משבעת החדרים המעוצבים שלנו.

החדרים של Beat הינם בגדלים שונים ומתאימים לכל סוג אירוע:

  • יום הולדת
  • בר מצווה ובת מצווה
  • מסיבת גיוס ומסיבת שחרור
  • מסיבת פרישה לגמלאות
  • מסיבת רווקים ומסיבת רווקות
  • יום כיף וגיבוש לעובדים
  • ועוד

כל מה שצריך במקום אחד

צוות העובדים של Beat רוצה שאת הערב הזה לא תשכחו לכן אנו נדאג לארח אתכם בצורה הכי טובה שיש. חוויית הלקוח תתחיל מן הרגע הראשון בו תיכנסו לחדר ותתרשמו מהעיצוב המיוחד של המקום המציע 7 חדרים בעלי מראה שונה לגמרי. בחדרים ימתין לכם ציוד חדיש, במה, מיקרופונים נייחים וניידים, אפשרות לחיבור כלי נגינה, מגוון ענק של שירים בכל השפות, מטבח שף, אלכוהול איכותי ובקיצור – כל מה שצריך במקום אחד.

מקום לאירועים קטנים

 

מקומות לאירועים קטנים שלא תשכחו

לא תמיד נצטרך אולם ענק כדי לעשות את האירוע שלנו. לפעמים ניתן להסתפק במתחם קטן אשר מציע מקום לכמה עשרות אנשים המעוניינים לחגוג אירוע מסוים. ניתן למצוא מקומות לאירועים קטנים מכל סוג, החל ממסעדות וברים ועד אולמות בוטיק, אך אם ברצונכם ללכת על רעיון מעניין ומקורי יותר כדאי שתשקלו ללכת לחדר קריוקי. חדרי הקריוקי מציעים פתרון מעולה לאירועים קטנים ולרוב כוללים חדרים אשר יכולים להכיל כ- 30-40 איש ולעתים אף יותר. כאשר מדובר ביום הולדת, מסיבת גיוס או יום אירוסין אין צורך להזמין יותר מדי אנשים ותכולת המקום לרוב תספיק לנו על מנת לחגוג ערב אינטימי עם החברים.

מקומות לאירועים קטנים – Beat אשדוד

כאשר ניגשים לבחור חדר קריוקי מומלץ לבדוק האם הוא עונה על הדרישות שלכם בהתאם לכמות האורחים. לא כדאי לקחת חדר גדול מדי כדי שהמקום לא ירגיש ריק וכמובן לא כדאי לקחת חדר קטן מדי כדי שלא תהיה תחושה של צפיפות ולאורחים יהיה מרחב תזוזה.

בדיוק למטרה זו פתחנו במתחם הקריוקי של Beat 7 חדרי קריוקי בגדלים שונים, כאשר החדר הקטן יכול להכיל 6-12 איש והחדר הגדול יכול להכיל 30-40 איש. בחדרים הגדולים יותר תוכלו למצוא במה קטנה עליה ניתן להופיע על מנת לקבל את מלוא החוויה, יחד עם מספר מיקרופונים ניידים ונייחים אשר יאפשרו לכם לעשות דואטים סוערים עם החברים.

שרים לפי ה- Beat

אנחנו מעוניינים לחוות אירועים בלתי נשכחים, כאלה שנשארים חקוקים בזיכרון וכוללים את כל הפעילויות האהובות עלינו עם האנשים האהובים עלינו. אם אתם אוהבים שירה אוכל ואלכוהול, אם אתם אוהבים לצחוק וליהנות עם החברים, להתנסות בדברים חדשים ולפרוק מעליכם את כל המעמסות של החיים על ידי שירה בקולי קולות –
אנחנו מזמינים אתכם להגיע למתחם הקריוקי של Beat. בכניסה יחכה לכם צוות אדיב אשר ישמח לענות על כל בקשה ולעמוד לרשותכם עד שתצאו בסוף הערב שמחים ומסופקים.

מקומות לאירועים קטנים

מקום לאירועים קטנים באשדוד

מתחם ביט אשדוד מציע לכם מקום לאירועים קטנים אשר איש לא ישכח בקרוב – חדרי קריוקי מעוצבים! שבעת החדרים אשר נמצאים במתחם מעוצבים על פי ז'אנרים מוזיקליים מכל רחבי העולם ויכולים לארח החל משישה משתתפים ועד ל – 40. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את חדר הקריוקי המועדף והמתאים לכם ביותר ולהתחיל להתאמן על היכולות המוזיקליות שלכם. זה המקום לשיר, לשמח וליהנות עם כל החברים הקרובים.

חדרי קריוקי – מקום לאירועים קטנים ובלתי נשכחים

במידה ואתם מחפשים אחר מקום לאירועים קטנים אשר יוכל גם לספק את הפעילות האטרקטיבית והמיוחדת מכל, הגעתם למקום הנכון! חדרי הקריוקי אשר תוכלו ליהנות מהם יכולים להתאים לטווח רחב של משתתפים. כך שגם בשעה שאתם בוחרים לחגוג אירוע או מאורע כלשהו בחברתם של האנשים הקרובים אליכם, אין סיבה להתחיל להתפשר על המקום. עשו את הבחירה הנכונה והזמינו את חדר הקריוקי לאירוע מושלם.

אירועים לא חייבים להיות מסיבות ענק אשר מתרחשות באולמות או גני אירועים. במידה והדבר החשוב לכם הוא פשוט לעשות כיף ולהיות מוקפים באנשים שאתם אוהבים, קריוקי הוא ללא ספק הבחירה הנכונה בעבורכם. בין אם מדובר על מסיבת בר מצווה, ערב גיבוש, מסיבת גיוס או אפילו מסיבת רווקות. הרי שכל אחד מן האירועים הללו מתגאה בעובדה כי כולל רק את האנשים החשובים לכם באמת, ובעזרתם של חדרי הקריוקי האיכותיים ביותר, תוכלו ליצור את הערב המושלם והשמח מכל.

מקום לאירועים קטנים ומיוחדים באשדוד באווירה כיפית

זוהי ההזדמנות שלכם לבחור לחגוג את כל האירועים המיוחדים בחייכם בדרך ייחודית ובלתי נשכחת. ערב קריוקי בחברתם של האנשים האהובים עליכם מבטיח חגיגה שלא תרצו שתיגמר. חדרי קריוקי אשר תמצאו במתחם ביט באשדוד יכולים להתאים לבני כל הגילאים, ילדים, נוער ומבוגרים. כולם אוהבים לשיר, וכעת אתם יכולים לקבל ולהעניק את הבמה לכל מי שחשוב לכם. צרו קשר עוד היום על מנת לקבל פרטים נוספים אודות החדרים השונים.

מקום לאירועים קטנים ובלתי נשכחים

מקום לאירועים קטנים עד 50 איש

כשיש לכם במתחם גדול אחד כמה חדרים בגדלים שונים אתם חופשיים הרבה יותר למצוא לכם את החלל הנכון למסיבה. מקום לאירועים קטנים דורשים יחס נכון בין גודל המקום לבין מספר המוזמנים ולכן אתם יכולים למצוא יחס נכון כזה בחדרי הקריוקי של מתחם ה-Beat. שם, הבינו שעדיף לחלק את המועדון לחדרים שמאפשרים אירוע בכל היקף מבלי שתתפזרו על פני כל השטח והאווירה לא תתגבש נכון. זהו גם היבט יעיל וחסכוני יותר מבחינת עלויות לכם ולמועדון.

איך לבחור מקום לאירועים קטנים?

  • המקום יכול להיות מעוצב מאוד. אבל כאשר התכנון של הגודל שלו גורם לאורחים ללכת לאיבוד – זה פוגם בהנאה מהאירוע. כאשר אתם בוחרים בחדר שיש לו תפוסה מתאימה, האנשים יכולים להרגיש הרבה יותר נוח משום שהוא לא צפוף מדי ולא מרווח מדי, וכך הדינמיקה ביניהם הרבה יותר טבעית וזורמת.
  • תפריט יכול להיות מאוד יצירתי אבל העיקר הוא מוזיקה, חברים טובים ומשפחה שמתכנסים יחד. במקרים אלו, התפריט צריך להיות פשוט טעים. כשהוא גם כשר הוא מרחיב את האפשרויות של האירועים שלכם לעוד מוזמנים.
  • עיצוב הוא חשוב מאוד ולכן במועדון זה עיצבו כל חדר לפי הז'אנר המוזיקלי שהוא מאפשר לכם לשיר. זה מה שנותן לכולם את ההרגשה שהם נמצאים במקום הנכון, מוקפים בכל מה שצריך כדי להרגיש את מלוא החוויה. זוהי הרפתקה מוזיקלית אבל גם תרבותית המשפיעה על מידת ההנאה.
  • אל תשכחו לבדוק מיהו הצוות שדואג לכם ועד כמה קשובים לבקשות שלכם. האירוע צריך להיות שלכם מבלי להתפשר על שום דבר.

השכרת מקום לאירוע קטן ומושלם – Beat

יש כמה שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון כדי למצוא מקום לאירועים קטנים. המחיר הוא הראשון שבהם, ואחר כך הגודל וגם האטרקציות השונות. מתחם ה-Beat מציע לכם חדרי קריוקי שמתאימים לכל היקף אירוע ושם הפעילות המהנה מעניקה לכם שעות של חגיגה אמיתית. מקום כזה יכול להיות הבית שלכם לכל מסיבה משפחתית.

צרו איתנו קשר עכשיו:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני