מקומות למסיבת גיוס

הרגע בו אתם מתגייסים לצבא הוא אחד הרגעים המשמעותיים והמעצבים ביותר בחיים. השירות הצבאי הוא שירות בסופו תצאו אנשים שונים, בוגרים יותר ומחושלים יותר. זהו הרגע בו משאירים את הילדות מאחור ומתחילים את הפרק של החיים הבוגרים. כדי לציין יום מיוחד זה אתם וודאי מחפשים מקומות למסיבת גיוס.

המקומות מתוכם ניתן לבחור הם רבים וכדאי ללכת על מקום אשר נמצא בקרבת ביתכם על מנת לאפשר לכל האורחים להגיע בקלות. בנוסף כדאי שהמקום יציע את סוג הפעילויות המועדפות עליכם ויאפשר לכם להעביר שעות ארוכות של הנאה לצד החברים הקרובים.

מקומות למסיבת גיוס ושחרור 

רגע לפני שעולים על מדים ומתחילים להצדיע למפקדים תוכלו לבחור את הפעילות המועדפת עליכם, אותה תעשו לצד חברים ומשפחה. כיום הפעילות החביבה על צעירים רבים היא שירת קריוקי, אז למה שלא תחגגו גם את הגיוס בשירה ומזמור ?

חדרי הקריוקי של Beat ישמחו לארח אתכם רגע לפני שאתם עולים על האוטובוס בדרך לבקו"ם. אצלנו תוכלו לחגוג עד אור הבוקר עם השירים שאתם הכי אוהבים ועם האנשים הקרובים לליבכם. אנו נעמיד לרשותכם 7 חדרים בגדלים שונים ובעיצובים שונים כך שתוכלו להתאים את האווירה הנכונה לערב שלכם.
במקום יחכה לכם מטבח שף מפנק עם מבחר מנות, אלכוהול איכותי וציוד קריוקי חדיש ומתקדם.

מקמות למסיבת גיוס

רוקדים לפי ה-Beat שלכם

מי שאוהב קריוקי מבין למה הדבר כל כך ממכר ומי שטרם התנסה בכך עשוי למצוא את עצמו לא עוזב את המיקרופון. לבחור את השיר האהוב עליך, להעניק לו ביצוע מרגש או מצחיק כאשר ברקע מחיאות הכפיים והליווי של החברים – אלו הם מסוג הערבים שיישארו חקוקים בזיכרון לזמן רב.

הצוות שלנו מיומן בכל סוגי האירועים וישמח להעניק לכם שירות אדיב ואוהב עבור ימי הולדת, בר ובת מצוות, מסיבות רווקים, ימי כיף לעובדים ועוד. פנו אלינו כעת והזמינו את החברים לרקוד לפי ה-Beat שלכם.

צרו איתנו קשר עכשיו:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני