קריוקי לאירועים פרטיים

מתחם ביט באשדוד מציע לרשותכם חדרי קריוקי לאירועים מיוחדים. אמנם הקריוקי יכול להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו בכל יום בשבוע, אך זו גם יכולה להיות אחת הדרכים הייחודיות ביותר לחגוג אירועים שמחים בחברתם של האנשים היקרים לנו. ביט – חדרי קריוקי פרטיים, מעניקים לכם את ההזדמנות לחגוג עם כל החברים באווירה מיוחדת ומוזיקלית אשר תאפשר את יצירתו של ערב חווייתי ובלתי נשכח.

חדרי קריוקי לאירועים פרטיים מיוחדים

השכרה של חדרי קריוקי לאירועים תהיה הפעולה אשר תבטיח את קיומו של ערב חגיגי, מיוחד ובלתי נשכח.

  • ימי הולדת עם חברים קרובים זו הזדמנות נפלאה לשיר מכל הלב בכל גיל. בין אם בתור מסיבה עם חברים של הילד, או אירוע חגיגי עם החברים לאחר סיומו של יום עבודה ארוך מידי. החגיגה המושלמת ממתינה לכם בחדרי קריוקי מיוחדים.
  • מסיבת רווקים ורווקות יכולה לקחת תפנית מעניינת ולהתחרש בחדר קריוקי מאובזר ומעוצב. כך תוכלו ליהנות עם החברים הקרובים ביותר ברגעים האחרונים של הרווקות וליהנות מתפריט אוכל ואלכוהול משובח.
  • ערבי גיבוש וימי כיף לצוות העובדים שלכם לא חייב להיות באולם הרצאות. כעת תוכלו לאחד ולקרב בין העובדים שלכם בסביבה בה יוכלו לשיר בקולי קולות, להשתחרר ולהתגבש בתור צוות.
  • מסיבת גיוס או שחרור, מסיבת פרישה לגמלאות או לכבוד קידום בעבודה. הקריוקי הוא פעילות אהובה על אנשים רבים כך שיכולה להיות מתאימה לכל סוג של אירוע או מאורע אותו אתם מעוניינים לציין.

חדרי קריוקי בעיצוב מדויק

קריוקי כיום אינו אך ורק פעילות ששמורה למשפחה, חדרי הקריוקי המפוארים של מתחם ביט יכולים להציע לכם את זמן הבילוי המהנה והמיוחד ביותר לכל אירוע שאתם יכולים לחשוב עליו. החדרים מעוצבים על פי ז'אנרים מוזיקליים מכל רחבי העולם וכוללים ג'אז, רוק, R&B, רגאיי, סמבה, דיסקו ופופ. כל אחד מן החדרים יכול להעמיד לרשותכם את הציוד האיכותי ביותר, לרבות ציוד תאורה, הגברה, ומערכות קריוקי מהמתקדמות בעולם.

קריוקי לאירועים פרטיים

צרו איתנו קשר עכשיו:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני